De ce să alegi steagurile OOH pentru afacerea ta
88,2% dintre oameni consideră că publicitatea stradală scoate în evidență brandurile. Adevărul este că publicitatea outdoor te ajută să abordezi direct oamenii.
Nu aștepta să vină ei să îți caute produsul sau serviciile. Vino tu în întâmpinarea lor!
1 steag
Deși este bine să fii prezent acolo unde e și publicul tău țintă, 1 steag nu are impactul necesar pentru a-ți promova afacerea.
3 steaguri consecutive
Vizibilitatea afacerii tale este de până la 10 ori mai mare
12 steaguri consecutive
Pe o stradă circulată, afacerea ta este văzută zilnic de peste 20 000 de persoane
50 de steaguri consecutive pe un bulevard
Dacă îți dorești un brand awareness cu un impact deosebit de mare și o promovare agresivă, îți recomandăm un număr minim de 50 de steaguri consecutive pe același bulevard
Locații disponibile
Poți alege locația în care vrei să amplasăm steagurile publicitare, în dependență de audiența căreia vrei să i te adresezi!

Avantajele steagurilor OOH
În câțiva pași simpli, compania ta beneficiază de un brand awareness agresiv!
Ai o vizibilitate 24/24, 7 zile din 7. Odată montat, steagul cu numele companiei tale stă acolo atât timp cât decizi tu și oamenii sunt expuși în permanență reclamei tale
Oamenii au mai multă încredere în brandul tău – publicitatea stradală trebuie să treacă prin mai multe filtre pentru a fi aprobată și plasată în spațiile publice, ce aceea, brandurile care o utilizează sunt percepute de oameni ca fiind mai credibile
Reclamă non-invazivă – clienții tăi nu sunt deranjați de publicitatea stradală la fel cum sunt deranjați de o reclamă care le apare brusc în timpul unui video pe Youtube sau pe rețelele sociale precum Facebook, Instagram, TikTok sau altele
Targetare – poți alege zone strategice în care să amplasezi steagurile, în funcție de unde locuiesc consumatorii tăi. Astfel, te asiguri că publicul tău țintă vede produsele și/sau serviciile tale